در این سایت شما به حقایقی پی خواهید برد که بعضی از شما با این مسائل سرو کار دارید دارید اما به حقیقت نهفته در انها پی نبرده اید اما امروز روز پی بردن به این مسائل است.



باز هم سلام

اماوظیفه کسانی که در سایت شهوانی وظیفه توهین به اسلام و از بین بردن نام اسلام در خانواده ها را دارند چگونه عمل میکنند؟

وظیفه این گروه ان است که با اوردن بعضی دلایل بسیار الکی و بی معنی ولی برنامه ریزی شده شما را از اسلام دور کنند.مثلا با درست کردن داستانهای بسیار دروغین و دارای هیچگونه حقیقت و خود ساخته ذهنشان در مورد پیامبران اسلام سعی در خراب کردن انها جلوی ایرانیها ومسلمانان و این دقیقا همون کاریه که  هالیوود در حال انجام ان میباشد  پس این خود نشانه ای است که بدانیم افراد سازنده این سایت خود اموزشات لازمه رو برای بازی با مغز ماهارو دیدن و هدفشون از قبل تعیین شده  پس ما باید بسیار محتاط تر با این مسایل رفتار کنیم و این سایت منحوس رو به خوبی بشناسیم.

اما یک پیشنهاد برای کسانی که حرف بنده و گروه تحقیقاتی بنده رو قبول ندارن؟ شما یک پیام ضد افرادی رو که دارن ضد اسلام پست میزارن بزارین و یک واکنش تند از خود نشان دهید برای حمایت اسلام فکر میکنید چه خواهد شد؟

بلافاصله پیام شما حذف خواهد شد واگر شما یک بار دیگر سعی در فرستادن پیام هایی برای حمایت از ایران ،اسلام،ویا بنیان خانواده ها بفرستید شما را از سایت حذف کرده هرگز به شما اجازه ثبت نام مجدد داده نخواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شهوانی3,
نویسنده : Black Wolf
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
زمان : 21:9


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.